Razítka eshop - textová, řádková, profesionální, sestavovací, kapesní a ostatní razítka všeho druhu.
Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY-www.razitka-eshop.cz
OBECNÁ USTANOVENÍ
Níže uvedené obchodní
podmínky blíže upravují práva a povinnosti pro tento internetový obchod www.razitka-eshop.cz ve vztahu
prodávajícího,
kterým je:
IČ: 61304816, DIČ:
CZ6611160831 (plátce DPH),
evidovaný u Městského úřadu
Slaný ev.č.: 2268/03/ŽÚ/BL; č.j.:320302-9790-00;
ev.č.: 320302-533140,141,143,
č.j.: ŽÚ/2094/2008/OV/3,4,5
telefon+fax: +420-315762110,
+420-724313180,
e-mail: pavelZAVINÁČbaky.cz,
č.bankovního spojení: Česká
spořitelna a.s., č.účtu: 391794329/0800
a kupujícího.
Smluvní vztahy jsou uzavřeny
v souladu s platnou legislativou a právním řádem České republiky.
Není-li dále uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy Obč.Z (č.40/1964 Sb.) pokud
je smluvní stranou spotřebitel (dále jen kupní smlouva - tzv. spotřebitelská); a
pokud je smluvní stranou jiný subjekt (dále jen kupní smlouva), řídí se smluvní
vztahy Obch.Z č.513/1991 Sb.) ve znění pozdějších novel.
VÝKLAD POJMŮ:
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, pokud smluvními stranami jsou na
jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel (tj. prodávající)
Prodávající/dodavatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná
v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel,
který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky
nebo poskytuje služby.
Kupující/spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy
nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to
fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným
účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující/není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná
v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
PŘEDMĚT KUPNÍ SMLOUVY A INFORMACE O ZBOŽÍ
Předmětem kupní smlouvy jsou
výrobky a zboží uvedené na našich internetových stránkách www.razitka-eshop.cz. Údaje uvedené u
jednotlivých výrobků/zboží, jako jsou např. rozměry, technický popis a ostatní
údaje uvedené na internetových stránkách www.razitka-eshop.cz
, event. v jiných tiskovinách (katalogy), jsou údaji nezávaznými a
vycházejícími z údajů výrobce. Uvedené ceny u vyobrazených výrobků/zboží jsou
uvedeny bez DPH, rozepsána příslušná sazba DPH a částka včetně DPH a nezahrnují
tzv. expediční náklady (náklady na balení, poštovné, event. jiný způsob dopravy).
INFORMACE O KUPNÍ SMLOUVĚ
Pokud není kupujícím
spotřebitel, objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní
smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího
kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany
prodávajícího). Pokud je kupujícím spotřebitel, umístěním nabídky prodeje zboží
na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní
smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká
přijetím závazné objednávky kupujícího prodávajícím. Odesláním objednávky
kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně
reklamačních, a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou
součástí uzavřené smlouvy. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za
účelem jejího úspěšného splnění a vyřízení a není přístupná třetím stranám.
Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní svoji e-mail adresu, bude
mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení (přijetí) objednávky
prodávajícím. Pokud kupující neobdrží kopii objednávky (nesprávně uvedené
e-mail adresa apod.) v nejbližším možném termínu, měl by informovat
prodávajícího. V případě nepřesností v zadané objednávce (např.
chybně zvolený druh poštovného apod.) bude prodávající písemnou formou
kontaktovat kupujícího a zašle mu nové potvrzení objednávky se žádostí o zpětné
potvrzení ze strany kupujícího. O tzv. opětovné potvrzení objednávky ze strany
kupujícího si v některých případech prodávající žádá standardně, např.
pokud se jedná o nové zákazníky, nebo v jiných případech pro přesné vyjasnění
objednávky; u zakázkové výroby razítek obdrží kupující korekturu ke schválení.
V případě zakázkové
výroby razítek: prodávající (dodavatel) ověřuje správnost údajů v objednávce
razítka. V případě, že prodávající
(dodavatel) zjistí, že se jedná o neoprávněné objednání razítka pod cizím
jménem na jinou osobu, která není v žádném vztahu s objednávajícím a
s výrobou nesouhlasí, nebo razítka, jehož výroba spadá pod zákonné ověřování a objednávající nemá toto oprávnění, bude
kupující neprodleně informován a příslušná zakázka nebude realizována.
DODACÍ PODMÍNKY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Viz aktuální ceník v sekci Poštovné/dodání
Při objednávce v celkové výši nad 1500,-
v úrovni ceny celkem bez DPH – odběratel (kupující) nehradí poštovné a
balné (tzv. expediční náklady)
Jakmile je objednané zboží
expedováno, kupující obdrží informaci e-mailem.
Místem dodání zboží je adresa
uvedená kupujícím v objednávce. Kupující je povinen objednané zboží
převzít. V případě, že kupující z důvodů na jeho straně nebo bez
uvedení důvodů zásilku nepřevezme, povinnost prodávajícího odevzdat kupujícímu
zboží zaniká. Kupující je však povinen uhradit prodávajícímu náklady vzniklé na
dopravu zboží ke kupujícímu.
V případě, že kupující
požaduje po prodávajícím, aby tento opětovně zaslal objednané zboží,
uhradí kupující prodávajícímu 79 Kč za opětovné zaslání nezávisle na výši
objednávky.
Pro naše smluvní partnery
může být cena expedičních nákladů stanovena jiným způsobem.
Naše zásilky před odesláním
pečlivě kontrolujeme a zasíláme je v bezpečnostní krabici či obalu
s bezpečnostní fólií proti poškození.
STORNO OBJEDNÁVKY
Ze strany kupujícího lze
objednávku stornovat po vzájemné dohodě s prodávajícím ! do doby vyřízení
objednávky, tedy do chvíle než
prodávající odevzdal zboží k přepravě kupujícímu a to pokud se jedná o objednávku
zboží. (na adrese: pavelZAVINÁČbaky.cz
, nebo případně na tel. čísle: 724313180; prodávající však v takovém
případě žádá po kupujícím písemnou formu, potvrzení storna). V případě pozdějšího zrušení
objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, odpovídající prokazatelným
nákladům spojených především s expedicí (poštovné a balné, tzv. expediční
náklady).
U zakázkové výroby razítek, které již byly vyrobeny a
nebyly ještě předány k přepravě je storno objednávky ze strany kupujícího
nezbytné projednat s dodavatele/prodávajícím. Prodávající je však oprávněn
v takovém případě požadovat a vyúčtovat kupujícímu odpovídající nárok na
náhradu škody a pokrytí nákladů vzniklých při výrobě příslušného objednaného
razítka/štočku.
Ze strany prodávajícího
lze stornovat celou objednávku či
její část v případě, kdy zboží bylo již v době podání objednávky
vyprodáno a prodávající není již schopen zboží zajistit. Jedná se zpravidla o
případy, kdy se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět
nebo jej výrobce přestane dodávat, případně se výrazným způsobem změní jeho
cena. O takovém stornu ze strany prodávajícího je kupující informován
bezodkladně e-mailem nebo telefonicky. Zakázková výroba razítek: prodávající
(dodavatel) ověřuje správnost zadaných údajů v objednávce kupujícího, tzv.
ověřování výroby razítka.V případě,
že prodávající (dodavatel) zjistí, že se jedná o neoprávněné objednání razítka
pod cizím jménem na jinou osobu, nebo razítka, jehož výroba spadá pod zákonné ověřování a objednávající
nemá toto oprávnění, bude kupující neprodleně informován a příslušná zakázka
bude stornována.
CENA
Uvedené ceny u vyobrazených
výrobků/zboží jsou uvedeny bez DPH, rozepsána příslušná sazba DPH a částka včetně
DPH a nezahrnují tzv. expediční náklady (náklady na balení, poštovné, event.
jiné dopravné) a jedná se o ceny maloobchodní.
Součástí dodávky je řádný
daňový doklad. Veškeré ceny včetně akčních, platí do odvolání nebo vyprodání
zásob. V případě okamžiku přijetí objednávky od kupujícího si v určitých
případech prodávající vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny
kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo
nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu
dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky (pokud je cena nižší
může prodávající informovat kupujícího o této možnosti a zpravidla tak obvykle
činí). Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající
neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu
přijmout nebo dodávku odmítnout.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
TATO MOŽNOST SE TÝKÁ POUZE ZBOŽÍ, NIKOLI ZHOTOVENÍ
VÝROBY RAZÍTKA (RAZÍTEK) NEBO ŠTOČKŮ NA ZAKÁZKU.
V případě, že byla
smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tj. např. internetová
komunikace, www.razitka-eshop.cz ,
má spotřebitel (tj. v tomto případě osoba, která při uzavírání smlouvy
nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti) právo dle
Obč.Z č. 40/1964 Sb.) § 53 odst.7 odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění
(dodání zboží). V takovém případě musí být odstoupení od smlouvy nejlépe
spolu s vráceným zbožím doručeno prodávajícímu nejpozději však čtrnáctý
den od doručení zboží !
Zboží je třeba doručit kompletní, spolu
s původním originálním obalem, v neporušeném obalu výrobku, který ke zboží
či výrobku patří, nepoškozené a nejevící známky užívání, spolu s dokladem
(daň.dokladem/fakturou), který prokazuje koupi zboží u prodávajícího; u
výrobků, při jejichž nákupu byl součástí zásilky i záruční list nebo návod
k obsluze je třeba zaslat i tyto doklady zpět !!!
V případě, kdy by
vrácené zboží bylo poškozené, nekompletní, vyhrazujeme si právo uplatnit
odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vrácené věci (snížení vrácení peněz).
Pokud spotřebitel takto od
smlouvy odstoupí, vrátí mu prodávající částku odpovídající hodnotě
zboží/výrobku do 30 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy. Poštovné a balné
(tzv. expediční náklady) jehož úhradou hradí kupující náklady řádného doručení
a předání zboží, se nevrací (právo prodávajícího na náhradu skutečně
vynaložených nákladů při expedici zboží).
Vrácení zboží formou dobírky od kupujícího nebude
přijato. Zboží se
vrací doporučeně (našim doporučením je forma balíku, avšak tak, aby byl
dodržen termín čtrnáctidenní lhůty).
Projev vůle odstoupit od
smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte
svého práva, neboť zaslání samotného zboží zpět nelze automaticky považovat za
projev vůle odstoupit od smlouvy. V odstoupení od smlouvy uveďte vaše
kontaktní údaje a zašlete kopii dokladu o koupi.
Spotřebitel nemůže podle níže
uvedeného zákonného ustanovení odstoupit od smluv:
- na dodávku zboží nebo
služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli
dodavatele
- na dodávku zboží, které
podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
Dříve než se rozhodnete využít možnosti pro odstoupení
od smlouvy (pokud se jedná o zboží) ve smyslu
§ 53 Obč.Z (viz výše), je třeba zaslat zprávu na naše
kontaktní údaje: pavelZAVINÁČbaky.cz a uvést
o jaké zboží se jedná a rovněž i vaše kontaktní údaje, tzn. informovat
prodávajícího.
U zakázkové výroby razítka nelze tuto možnost kupujícím
využít, protože se v tomto případě jedná o zhotovení a výrobu razítka na
předem danou zakázku pro daného spotřebitele či společnost. V těchto
případech neakceptujeme odstoupení od smlouvy ve smyslu § 53 Obč.Z a výrobek
není možné tímto
způsobem vracet.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO
Prodávající si vyhrazuje
právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již
nevyrábí nebo nedodává
- výrazným způsobem
se změnila cena dodavatele (výrobce) zboží
- nabízené
vyobrazené zboží na www.razitka-eshop.cz
– jeho cena je chybná, případně informace o něm
(z
důvodu chyby při hromadném zpracování dat apod.)
V těchto případech bude
kupující neprodleně kontaktován a bude s ním domluven další postup. Pokud
by se stalo, že kupující již uhradil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu
tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném
termínu.
REKLAMACE, VADY ZBOŽÍ A NÁROKY Z NICH VYPLÝVAJÍCÍ
Při prodeji spotřebního zboží
je zákonná záruční doba 24 měsíců, event. jiná, je-li takováto záruka uváděna
výrobcem.
Poskytovaná záruka se
nevztahuje zejména:
- na poškození běžným opotřebením,
mechanickým poškozením při používání výrobku, nebo při jeho dopravě (Kratší životnost výrobku vzhledem k uvedenému
opotřebení věci způsobeném jejím obvyklým užíváním nelze tedy považovat za
vadu, k čemuž bude přihlédnuto při případné reklamaci.)
- na poškození
způsobená nepřípustným zásahem do výrobku nebo jeho vlastnoruční opravou
- pokud byl výrobek
použit pro jiné účely než k jakým byl vyroben
- nepředvídatelná
událost (jako je např. živelní pohroma)
Záruční lhůta 24 měsíců se nevztahuje na vypotřebení u
razítek: barvící polštářky a razítkové barvy.
Kontrola zásilky při
převzetí:
Kupující je povinen zboží od
přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a
v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému.
V případě shledání
porušení obalu, které svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky, doporučujeme
kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít a sepsat s dopravcem
reklamační protokol !
Převzetím zásilky kupující
stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na
pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura
sloužící zároveň i jako daňový doklad je přiložena k zásilce.
Prodávající nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené
přepravou zboží. Na vady tohoto typu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Kontrola obsahu zásilky:
Kupující je povinen
zkontrolovat dodané zboží bez zbytečného dokladu. Případné vady dodávky
týkající se množství, druhu objednaného zboží, správnosti vystavené faktury,
tak i případné zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího,
nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
Vady skryté, respektive vady,
které se vyskytnou v záruční době a na které se vztahuje záruka jakosti,
je kupující povinen reklamovat u prodávajícího písemně nejpozději do 3 dnů od
jejich zjištění.
V reklamaci kupující
popíše, v čem vada spočívá nebo jak se projevuje a formuluje reklamační
nárok.
Prodávající zajistí odborné
posouzení vady a oprávněnost reklamace. V případě oprávněné reklamace
nahradí kupujícímu vadný výrobek za bezvadný nebo poskytne přiměřenou slevu.
Lhůta pro posouzení vad zboží je 30 dnů od předání vadného produktu a podkladů
o okolnostech závady, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Dříve než nám pošlete zboží k reklamaci, nejprve
nás informujte na e-mail: pavelZAVINÁČbaky.cz.
Totéž platí v případě požadavku
výměny (pokud vám byl zaslán jiný robek než jaký byl uvedený v objednávce,
nebo jiný počet kusů apod.), odstoupení od smlouvy (viz výše).
V písemné oznámení
uveďte:
- jaký výrobek/zboží
reklamujete a přesný popis problému
- číslo objednávky/datum (z
internetového obchodu, pokud bylo přiděleno)
Reklamované zboží zašlete
poštou – jako doporučený balík !!!!!
na adresu:
Reklamované zboží musí být
ve vhodném obalu, aby nehrozilo jeho poškození při přepravě !!!!
(Neposílejte prosím – obyčejně !!!!) V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku !!!!!
Dobírkové zásilky nebudou převzaty.
K zásilce přiložte průvodní
dopis, ve kterém uveďte z jakého důvodu výrobek reklamujete (viz výše).
Dále přiložte kopii daňového dokladu – faktury (dokladu prokazující koupi
tohoto zboží v našem obchodu).
Dále uveďte:
- jakým způsobem se má
postupovat v případě uznání reklamace, tj. zda požadujete výměnu zboží,
nebo vrácení částky; v případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu,
na který lze danou částku převést;
- vaše kontaktní údaje
(včetně e-mail adresy, telefonního čísla), abychom vás mohli o postupu
reklamace průběžně informovat.
Reklamaci vyřizujeme bez
zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Potvrzení přijetí
reklamace (tzv. reklamační protokol) je zaslán zákazníkovi e-mailem.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
osobní údaje zákazníků
evidujeme v souladu s platnými zákony České republiky (zákon č.
101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů; zejména § 5 odst.
ODPOVĚDNOST
Data, údaje a informace na
těchto internetových stránkách www.razitka-eshop.cz
jsou částečně přebírány i od třetích stran a mohou obsahovat technické a věcné
nepřesnosti, jakož i typografické chyby a mohou být aktualizovány bez
předchozího upozornění. Nemůžeme tedy bezvýhradně garantovat správnost jejich
obsahu a vyhrazujeme si právo změnit námi nabízené zboží (produkty) na těchto
internetových stránkách kdykoli v průběhu našeho provozování. Zároveň
neneseme vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací
z jejích zdrojů nebo odkazovaných internetových stránek; dále za jakékoli
škody vzniklé v důsledku neoprávněného vniknutí třetí osoby na internetové
stránky, jenž by vedlo či způsobilo změnu informací, které jsou zde
k dispozici; za případné škody, přímo nebo nepřímo způsobené (bez ohledu
na příčinu), povahu, původ a následky, způsobené v důsledku vniknutí
kohokoli na internetové stránky, nebo nepřístupnosti stránek a nesprávného
používání či zneužití internetových stránek včetně informací v nich
uvedených.
Dále pak neneseme žádnou
odpovědnost za porušení smlouvy spočívající v prodlení s dodáním
objednaného zboží z důvodu, že není skladem či je nepoužitelné a
z důvodu tzv. nepředvídatelných událostí (živelná pohroma apod.) a
v důsledku toho přímo nebo nepřímo způsobené škody zákazníkům.
OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
Zboží, výrobky, které jsou
uvedeny na těchto internetových stránkách, odpovídající informace o těchto
produktech a jejich grafické vyobrazení, pojmenování, označení zboží/výrobků,
kresby, loga, grafika atd. mohou být chráněny dalšími právy či registrovanými
obchodními známkami příslušných vlastníků.
Každá reprodukce nebo použití
kopií je výslovně zakázána.